Uvjeti poslovanja
Uvjeti poslovanja
OPĆE ODREDBE
Internetska stranica https://www.jez.hr (u daljnjem tekstu jez.hr) je u vlasništvu tvrtke JEŽ društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu, uvoz-izvoz i ugostiteljstvo, Kaniška 165/2, 53000 Gospić, Hrvatska, OIB: 97499313398 (dalje u tekstu JEŽ d.o.o.).
JEŽ d.o.o. omogućuje korištenje usluga i sadržaja internetske stranice jez.hr koje je regulirano ovim Uvjetima korištenja. Ovi Uvjeti kupnje (Predugovorne obavijesti) dio su obveza JEŽ d.o.o. sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.
Uvjeti korištenja propisuju uvjete i pravila za krajnje korisnike i odnose se na korištenje internetske stranice jez.hr. Korištenjem internetske stranice, krajnji korisnici iskazuju da se slažu s Općim uvjetima poslovanja i korištenja te pristaju na korištenje internetske stranice jez.hr u skladu s njima.
Korisnik može svoje upite i komentare poslati pisanim putem, poštom ili e-mailom, a JEŽ d.o.o. će poslati pisani odgovor poštom ili e-mailom u zakonskom roku. Adresa za slanje upita ili komentara: info@jez.hr ili na adresu JEŽ d.o.o., Kaniška 165/2, 53000 Gospić, Hrvatska.
POJMOVI
U smislu ovih uvjeta prodaje, kupac je fizička ili pravna osoba koja naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i plati naručeni proizvod posredstvom internet stranice jez.hr.
Ukoliko su u podacima o kupcu upisani podaci o pravnoj osobi, tada se kupcem smatra pravna osoba, a fizička osoba čiji su podaci uneseni smatra se ovlaštenom osobom kupca.
OSOBNI PODACI I POSLOVNA SPOSOBNOST
Za valjanu narudžbu proizvoda osoba koja popunjava narudžbu mora biti starija od 18 godina (poslovna sposobnost). Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije.
JEŽ d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta prodaje te iste može promijeniti bez prethodne najave, ali se obvezuje obavijestiti sve registrirane korisnike putem e-mail adresa koje su isti upisali prilikom registracije.
Sve eventualne promjene primijenit će se na korištenje jez.hr stranica.
CIJENA
JEŽ d.o.o. se obvezuje jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti iznos maloprodajne cijene sukladno članku 7. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14). Izražene cijene na Internet trgovini JEŽ d.o.o. vrijede za sve načine plaćanja.
JEŽ d.o.o. će periodično, sukladno svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju po cijeni koja je niža od cijene tih proizvoda u redovnoj prodaji, te se isto obvezuje jasno vidljivo i čitljivo označiti i navesti duljinu trajanja akcijske prodaje. Nakon isteka roka akcijske prodaje, JEŽ d.o.o. neće primati narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Izražene cijene na Internet trgovini JEŽ d.o.o. vrijede za sve načine plaćanje (općom uplatnicom/internet bankarstvom i pouzećem.
PODACI O PROIZVODIMA I RASPOLOŽIVOST PROIZVODA
Podaci o proizvodima na jez.hr sačinjeni su temeljem JEŽ d.o.o. baze podataka.
Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. JEŽ d.o.o. posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih kupac vidi na zaslonu i treba ih shvatiti kao informativnu ilustraciju.
U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.
Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na jez.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na jez.hr, JEŽ d.o.o. zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.
Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi na skladištu. Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na jez.hr, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u JEŽ d.o.o. skladištu.
Za sve dodatne informacije kontaktirajte JEŽ d.o.o. na tel. 099/2036-746 ili na e-mail info@jez.hr.
NARUDŽBA I TRENUTAK SKLAPANJA UGOVORA
Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili neregistrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.
Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na slijedeće načine:
- Pouzećem – plaćanje gotovinom po primitku pošiljke:
Opcija plaćanja pouzećem Vam omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke. - Virmansko plaćanje, plaćanje putem predračuna, općom uplatnicom ili Internet bankarstvom:
Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl.
Po zaprimljenoj uplati, započet ćemo s obradom Vaše narudžbe. Kako se datumi izrade narudžbe i zaprimanja uplate mogu razlikovati, moguće je pomicanje datuma isporuke.
1a. U slučaju plaćanja pouzećem narudžba se smatra zaprimljenom u trenutku završene procedure kupnje u internet trgovini JEŽ d.o.o. kada jez.hr elektroničkim putem zaprimi narudžbu, a kupac o tome dobije potvrdnu obavijest na ekranu svog uređaja i pisanim putem na naznačenu e-mail adresu, a ugovor sklopljenim kada Kupac izvrši plaćanje paketa prilikom preuzimanja od dostavne službe Hrvatske Pošte d.o.o.
2a. U slučaju plaćanja internet bankarstva i općom uplatom, ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada JEŽ d.o.o. zaprimi potvrdu da je iznos narudžbe uplaćen.
Ukoliko je proizvod naručen, a kao način plaćanja je odabran internet bankarstvo ili opća uplata, JEŽ d.o.o. se obvezuje rezervirati proizvod na skladištu u trajanju od 1 radnog dana, ne uključujući subotu i nedjelju. Nakon isteka 1 radna dana od primitka narudžbe, JEŽ d.o.o. ne jamči za raspoloživost proizvoda.
U trenutku kada je narudžba zaprimljena, JEŽ d.o.o. će elektronskim putem u obliku e-maila obavijestiti kupca o tome da je narudžba zaprimljena odnosno da je proizvod uspješno naručen.
Ukoliko kupac ne dobije obavijest iz prethodnog stavka, sugerira se provjeriti:
– Je li poruka u Junk/Spam folderu
– Je li mailbox pun
– Je li se artikli nalaze u košarici nakon prijave na stranicu jez.hr te ako nisu u tom slučaju kupac treba ponovite proces naručivanja
KUPNJA NA WEB SHOPU
Odabirom svakog proizvoda pored istog su ispisani detalji – ime proizvoda, kratak opis, cijena, količina te da li je dostupan na skladištu.
Odabirom pojedinog proizvoda isti se uvrštava u meni „ Moja košarica“.
Cijene istaknute na stranicama pored pojedinog proizvoda vrijede za sve oblike plaćanja i predstavljaju konačni iznos koji plaća kupac (JEŽ D.O.O. nije u sustavu PDV-a).
Pristupom meniju „Moja košarica“ kupac dobije uvid u odabrane proizvode, njihovu količinu i cijenu.
Proizvod uvršten u „Moja košaricu“ kupuje se klikom na tipku „Produži na naplatu“.
Nakon pritiska na tipku „Produži na naplatu“, kupac pristupa u obrazac narudžbe u koji ste dužni upisati osobne podatke. Ukoliko se osobni podaci kupca razlikuju od osobnih podataka primatelja dužni ste odabirom navedene opcije točno naznačiti i podatke primatelja.
Cijena poštarine nije uključena u cijenu proizvoda.
Nakon primitka podataka iz narudžbe, na ekranu će biti istaknuta obavijest da je narudžba kupca zaprimljena, a kupac će o primitku narudžbe dobiti posebnu obavijest elektronskim putem na naznačenu e-mail adresu. U slučaju gore navedene uplate, kupac odgovara i snosi rizik za točnost i istinitost dostavljenih podataka s obzirom na to da će jez.hr izvršiti povrat sredstava sukladno dostavljenim podacima.
NAPLATA – AUTORIZACIJA
Sve cijene izražene su u službenoj hrvatskoj valuti – eurima, a sukladno zakonu o dvojnom iskazivanju cijena u zagradi je prikazana cijena u kunama.
U slučaju plaćanja internet bankarstvom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.
PISANI PRIGOVORI, POVRAT, ZAMJENA
Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača
Temeljem članka 10. Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14. i 110/15. trgovac je dužan potrošačima omogućiti podnošenje pisanih prigovora, bilo u prodajnom prostoru ili putem pošte, telefaks uređaja ili elektroničke pošte, te na njih odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača NN.41/14. i 110/15. obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga ili proizvoda mogu dostaviti osobno u našim poslovnim prostorijama, te ćemo bez odgađanja pisanim putem potvrditi primitak istog, ili u pisanom obliku putem pošte na adresu:
JEŽ d.o.o.
Kaniška 165/2, 53000 Gospić
ili
na e-mail adresu: info@jez.hr
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Potrošač:
Ime i prezime:
Adresa za dostavu odgovora:
U slučaju opravdanog prigovora, trošak popravka proizvoda ili zamjene novim proizvodom u određenim slučajevima u cijelosti snosi JEŽ d.o.o..
REKLAMACIJE
Važno je da uz svaku reklamaciju bude priložena kopija računa kojeg ste dobili za kupljeni proizvod, jamstveni list ako je izdan i pismeno obrazloženje reklamacije.
Trošak dostave, povrata reklamacija do našeg skladišta snosi kupac u cijelosti. Proizvode sa vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja na krivi napon ili neprikladne upotrebe, uslijed strujnog udara te proizvode bez originalne ambalaže i original računa nije moguće zamijeniti u jamstvenom roku.
Ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe, trošak popravka proizvoda ili zamjene novim proizvodom u određenim slučajevima u cijelosti snosi JEŽ d.o.o..
ZAMJENA ROBE
Zamjena pogrešno naručene robe je moguća osim u iznimnim slučajevima kada procijenimo da to na bilo koji način ne čini štetu našoj tvtrki. U slučaju da je zamjena robe odobrena od strane ovlaštene osobe prodavatelja, kupac je dužan vratiti neraspakiranu i nekorištenu robu prodavatelju o vlastitom trošku, u roku 14 dana od kupnje, isključivo u originalnoj ambalaži i to na adresu obrta (JEŽ d.o.o., Kaniška 165/2, 53000 Gospić, Hrvatska) uz pismeno obrazloženje.
PREUZIMANJE PAKETA
Preuzimanje paketa sastoji se u poduzimanju potrebnih radnji da bi predaja bila moguća za što je JEŽ d.o.o. sklopio ugovor sa Hrvatska Pošta d.o.o. Ako kupac bez opravdanog razloga odbije preuzeti paket čija mu je predaja ponuđena na ugovoren ili uobičajen način i na vrijeme, JEŽ d.o.o. može, ako ima osnovanog razloga da posumnja da kupac neće preuzeti stvar, izjaviti da raskida ugovor/narudžbu ili ako Kupac ne preuzme paket u roku od 5 radnih dana od dana obavijesti o prispijeću paketa i mogućnosti osobnog preuzimanja u najbližem poštanskom uredu, bez prava povrata uplaćenog novčanog iznosa.
RJEŠAVANJE SPOROVA :
Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojati će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u mjestu sjedišta prodavatelja.
Prodavatelj će u roku od pet radnih dana potvrditi da je primio pritužbu, obavijestiti kupca koliko dugo će se rješavati i upoznati ga s postupkom. Prodavatelj je svjestan nesrazmjera između ekonomske vrijednosti proizvoda i troškova koje nastaju u sudskom rješavanju spora. To je također jedan od glavnih razloga zbog kojih nema potrebe da se Kupac odluči pokrenuti postupak pred sudom. JEŽ d.o.o. će uložiti sve napore po svojim najboljim mogućnostima kako bi se postupak riješio mirnim putem i na obostrano zadovoljstvo.
Na uvjete poslovanja i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstva daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti poslovanja i korištenja, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije. Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14) te Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 i NN 41/08).
Posjetom jez.hr Vi prihvaćate da je za ovdje navedene Uvjete korištenja mjerodavno nacionalno zakonodavstvo. Za sve sporove koji bi mogli proizaći iz, ili biti u bilo kakvoj vezi s Vašim posjetom jez.hr ili proizvodima koje ste kupili putem jez.hr nadležan je stvarno nadležni sud u Gospiću.
Pravila za upotrebu Internet stranica, modifikacije pravila i izdvojivost
Molimo Vas da pažljivo proučite naša ostala pravila i naputke, kao što su Pravila zaštite privatnosti koja su postavljena na ovoj stranici. Ova pravila su također na snazi tijekom Vašeg posjeta jez.hr. JEŽ d.o.o. zadržava pravo da vrši izmjene stranica, pravila i ovih Uvjeta korištenja u bilo kojem trenutku. Ukoliko se bilo koji, ovdje navedeni uvjeti proglase nevažećim, nepostojećim ili iz bilo kojeg razloga neprovedivi, takvi uvjeti će se proglasiti izdvojeni od ostalih i neće zahvatiti punovažnost i provedivost ostalih uvjeta.
Platforma Europske komisije za rješavanje sporova putem interneta dostupna je na linku: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
PRAVO NA JEDNOSTANI RASKID UGOVORA
Kupac može jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Kako bi kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ovog ugovora, isti mora obavijestiti JEŽ d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (adresa JEŽ d.o.o., Kaniška 165/2, 53000 Gospić, Hrvatska) ili elektroničkom poštom (info@jez.hr), u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte.
Obrazac o jednostranom raskidu Ugovora možete skinuti s link OBRAZAC
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Rok za jednostrani raskid ugovora od 14 dana počinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. 14 dan prava kupca na jednostrani raskid ugovora ističe s protekom točnog vremena kad je kupac preuzeo proizvod od dostavljača!
Ako kupac jednostrano raskine ovaj ugovor, JEŽ d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat novca koji je primio, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada JEŽ d.o.o. roba bude vraćena ili nakon što bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata. U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove na povrat novca – bankovnu transakciju.
Kupac je dužan robu predati ili poslati (na adresu gdje će se poslati) bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Kupac uputio svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Izravne troškove povrata robe snosi kupac sam.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
PRIMJENA UVJETA PRODAJE
Korištenjem usluga JEŽ d.o.o. web shopa prihvaćate ove Uvjete prodaje.
Ako niste suglasni s uvjetima, nemojte koristiti ove stranice niti putem njih naručivati proizvode.
ZAVRŠNE ODREDBE
Prihvaćanjem ovih uvjeta prodaje kupac pristaje na odredbe ovih uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio ugovora
JEŽ d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave, ali se obvezuje obavijestiti sve registrirane korisnike putem e-mail adresa koje su isti upisali prilikom registracije.